söndag 6 december 2009

Första natten i nya lägenheten

 
Söndag - 2 Advent
 Var sååå trött när jag sen vaknade vid 11.
Kände att jag kunde somna om lätt och då sova i typ 8 timmar till.
SÅ utmattad var jag alltså! 
Men inte konstigt så som jag grejat sen också på kväll.


Wilmer tittade mkt i fönstret även då vi vaknat.
Han såg massa spännande!
Men små morra då han såg ett gäng folk som på andra sidan gatan ska gå över gatan.
Låg och drog mig länge faktiskt och att det ringde ett par ggr, fick mig att till slut på upp, 
för jag gissade på att det kunde vara killen som ska ta min gamla lägenhet.
Jag undvek att somna om och efter lååång tids dragande i sängen så gick jag upp 
och kollade nr på dator och skrev till Maria för hon skulle 
med till gamla lägenheten och hjälpa mig med det sista.
Hade grejer kvar där också, städ saker och lite kylvaror. Sen cykel med då.
 
 
Maria var redan ute med sin mamma och dom åkte bil,
så hon hörde om vi kunde åka dit i bil, vilket gick bra.
Så upp och borsta tänderna, hunden måste kissa och nycklar måste samlas.....
Jag hann sen att dammsuga snabbt, få med allt och få ner gardinstångs fästen.
Sen gav jag över nycklarna som jag gjort upp med killen i tele och fått lov av värden.
Jättesnällt att vi fick skjuts! Blev sen fika uppe hos Maria också, med bullar.


Skönt att nycklar är lämnade, Imorn kommer värden besiktiga!

Inga kommentarer: