tisdag 1 december 2009

Fiiiiiiiiire


.
Det ELDAR i ansiktet just nu!
Satte mig precis för jag kom hem nyss. Har varit och hämtat nycklar
och även varit i nya lägenheten och tittat.
Tänkte tagit spårvagnen hem, jag har ju syrrans mobil som jag fått låna
så tänkte skickat efter Ett till sms, men då var batteriet precis stendött!
Har tydligen inte stängt av den sist, vilket jag trodde..
Så var ju bara att ta cykeln och trampa upp till Haga igen... pust!
.
Sov ju knappt i natt igen....
Gick inte! Blev inte många timmar i vart fall..
Hörde när hon över mig vaknade och började greja tidigt.
Det var vid 6-tiden imorse och jag gick väl upp vid 7.
Somnade ju dessvärre vid 3 kanske, så något trött är jag.
.
.
När jag kom till nya lägenheten så satt så klart namnet redan på dörren.
Det hängde även en pappkasse på dörrhandtaget! Det var räknat faktiskt!
Har bott hos dom förut och dom köper alltid en välkomst blomma till sina inflyttande!
Mkt trevlig gest tycker jag!
.
.
Som ni ser så är det inte målat ännu...
Ska ringa målaren och höra om när det kan bli, men får ringa imorn.
Är något för trött idag nu!
.
För att hjälpa er så är hallen nu grön, v-rummet i hemsk röd nyans och sovrum i grå-blå.
Hela lägenheten håller samman. Kök, v-rum och hall iallafall.
Som sagt så ska HELA lägenheten, med alla rum, vara i en cappuccino nyans sen!
.
.
Ska se vad målaren säger och när han kan komma..
Det kommer fixas lite sen på lägenheten också, så det ser finare ut.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

det kommer att bli helt kanon när den bli målad,jag gillar den, den går att få hur mysig som helst
kraam