tisdag 1 december 2009

Tjuv startar

Maria och Linda åkte precis.
Dom har hjälpt till att bära in en massa smått till nya lägenheten.
Vi fyllde bilen två ggr och har blivit av med rätt mkt nu faktiskt.
Blir lättare att städa nu faktiskt, så skönt att få mer utrymme här i gamla lgh också.
Tack så super mkt tjejer!!
.
Imorn ska Linda hit igen på morgon, så kör vi igång på nytt.
Har gett henne lite till bensin också, för det är ju snällt av henne detta!
Mötte hon som bor över mig, och har klagat ständigt under hela året jag bott här.
Så hon såg att jag är på gång härifrån nu, skönt!
Jag hälsade, och det såg ut som hon tänkte säga nått, men gjorde det inte.
.
.
Imorn kommer strömmen vara igång, så kommer ta dit lite mer lampor.
Får ta mig tid att ringa målaren också...
Lättare att få det målat Nu än då alla möbler + djur är inflyttade!

2 kommentarer:

Nettan sa...

Det var en riktigt fin lägenhet :) Hoppas du trivs där!

Hemmet Är Min Borg sa...

ååå vad roligt de börjar röra på sig,så roligt att du kommer ifrån din gamla lägenhet, och få komma till din nya
kram