onsdag 18 november 2009

Regn och åter regn....

Vi kom precis in nu.. Har rastat vovvarna.
Det totalt spöregnar ÄN!

Igår efter den bakade potatisen, då det började närma sig läggdags,
så gick jag ut med Wilmer på hans sista kiss.
Han fick ha på sig sin jacka, för redan då regnade det galet...
Vi båda var rätt blöta, men tack vare jackor, så torkade vi snabbare.
Sen då jag la mig strax efter 22, så kunde jag höra hur det ösregnade utanför.



Bild taget från nätet


Lite grann uppehåll har vi väl haft på morgon,
men sen har det mest bara spöregnat utan direkt stopp alls.
Riktigt blött ute är det... undra om det är torrt i Norrköping,
eller konstant regnar där också... får se.

Vid 19 så åker vi iallafall till Skövde.. Tar väl 30 min dit eller så.
Sen går ju tåget därifrån vid 19.47.
 
Regn Regn Regn Regn Regn


Inga kommentarer: