söndag 15 november 2009

Snart ny vecka

Vilken seg morgon....
Men det är ju söndag och allt, så är tillåtet att vara seg ur sängen.

Igår så åkte jag och Wilmer till pappa vid halv 5.
Passade på att hämta ut tågbiljetten innan också.
Skrev till syrran men fick inget svar på det, så åkte själv.

Vi fikade lite, sen tog vi en lång promenad. Var så skönt väder så...
Det har regnat ganska mkt, men inte kallt eller så. Bara blött.
Sen stod vi och funderade på vad vi skulle göra, då vi stod utanför huset igen.
Men ingen hade ju något planerat, så jag hängde med upp igen.
Sen frågade pappa om vi ska köra lite wii... Så det blev det.
Vi valde att spela nya tennis spelet, eftersom vi inte provat det förut.

Jag var sen hemma vid 22.30 igen och då regnade det hela tiden ute.
Även då vi la oss, strax därefter så kunde jag köra 
tunga droppar slå tätt inpå varann utanför fönstret på övervåningen där jag ligger.


Inga kommentarer: