lördag 17 oktober 2009

Mörkare tider

.


Tittar runt på nätet lite och råkade hamna på skor och inne tofflor.
På vintern älskar jag ju att ha mysiga och fodrade skor...
"Ugg Australia" och "Shepherd" är mina två favvo märken i både ute stövlar och inne tofflor.
Ja har ju redan ett par Shepherd stövlar och dom kan man vara barfota i.
Hade dom en vinter då det var -20 grader ute och då BÖRJADE jag känna kylan i foten.


Hittade några varianter på nätet nu, som jag tycker är hyffsat snygga.
















Alltså detta är inte de snyggaste skor jag sett, men jag ville ändå visa.
Denna kategorin är snygg och mysig.
Besök även shepherd's egna hemsida, för att se mer skor, men även deras mysiga inredning.
www.shepherd.nu


Jag sökte på mina favorit märken på google och hamnade joyousbuy.com
En annan site som hade båda mina märken, i äkta vara, är brandos.se.
Men var även inne på tradera och snurrade runt, där finns ju allt möjligt!
Bl.a så är denna väska rätt najs faktiskt:
 
 









1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

dessa kängor är ursnygga tycker jag,behöver ju ha riktigt varmt om fötterna nu när man har vovve ;))
kram