lördag 17 oktober 2009

Saturday Night

.
 



 
 
Har precis sett på filmen "Tjenare Kungen".
Det är en film som utspelar sig i -80 talets garage punk miljö...
Rätt häftigt egentligen att man föddes tidigt på 80-talet så man fick växa upp i den tiden.
Rejäla hårband, tofsar på sidan, stora färgglada örhängen i plast, diadem, lager på lager,
stora rejäla Musse Pigg tröjor utan luva, freestyle, LP-skivor, tuperade och permanenta hår.
Smink i färger och kläder också, samt leggins och benvärmare.....
Jag 80 talets punk handlade filmen om. Har sett den förut, men va så länge sen.










Nu sitter jag med Candi i knät. En nakenhund alltså.
Mattias var här vid 5 tiden och lämnade henne.
Jag ska vara hundvakt i några dagar åt henne nämligen.
 
 

 Candi & Wilmer i andra tillfällen
 
 
 
Ska vara hemma i kväll.. Se på Körslaget som nu börjar!
Mysa med djuren och ta det allmänt lugnt.
Oliver har ju haft kattvakt när jag var borta, så han har saknat mig,
så ska mysa med honom och Candi som ska bo här några dagar, ska vänja in sig lite, 
så blir bra att ha lite hemma kväll.


Näää, nu ska jag se på Körslaget som sagt! Catch yaa later!


Inga kommentarer: