söndag 18 oktober 2009

Men, Lägg dig!!

.

Wilmer väckte mig och eftersom han inte gav sig så var det ju bara att gå upp!
Han väcker mig på detta sättet när han är bajnödig så att säga.

Fick ge mig upp ur sängen vid kl 1 också dessvärre,
för att han i panik skulle ut och baja, fast att han rastats innan vi la oss!
Men det var bara att gå upp vid 1 och då bajade han direkt när vi kom till gräset.








NU dessvärre så kissade han bara.. inget mer!
Ändå så väntade jag in att han skulle baja, men nej då!
Trött som jag är så hade jag ju gett det både två och tre chanser denna utevistelse..
Jag talade även om för Wilmer att vi ska gå in och sova, så att han fick tänka till det sista. 
Passa på lixom. Men inget baj, så jag fick ju gå in och lägga mig igen nu.

Dessvärre så vill han inte sova här nu!!!!!
Jag är trött som aset själv och Wilmer vill inte sova!!!!!
Han gör ju ändå inget ute så..... åååh


Inga kommentarer: