torsdag 15 oktober 2009

Info till mina närmaste!

.

Till. er .som har mobil kontakt med mig....
Igår kväll hemma hos pappa så tog jag lite foton, men dom registrerades aldrig.
Jag tyckte det var så konstigt, för jag skulle blogga, men fotona fanns inte....

Jag bestämde mig för att starta om mobilen......
Dessvärre så gick det aldrig starta den igen!!!!

Jag har provat att ta ut batteriet, ladda mobilen osv osv osv...
Jag har låtit mobilen ligga avstängd över hela natten, med batteriet vid sidan om..
Men inte heller DET hjälpte!!!!

Så jag kan inte starta mobilen ALLS!!
Inte ens när jag försöker ladda den, så tar den emot strömmen...
Bara så Ni vet, så går det inte nå mig på mobilen!!
 
 
Ska se om jag har en extra mobil hemma så går att ha så länge.
Men det är ju Hemma det!
Jag som tänkte skicka efter sms-biljett på spårvagn 
då jag landar på resecentrum i Norrköping ikväll.

Nu får jag gå med packning och hund helt enkelt. 
Jag är i Norrköping vid 21.25 tiden.....
 

Nu vet ni varför jag inte är kontaktbar via mob!



3 kommentarer:

Angelina sa...

Jag har en mobil liggandes med ett oanvänt comviq-kontantkort. Du kan ta det om du vill till Norrköping. Frågan är bara hur du ska få tag på den..

Jojo sa...

Mamma ska in till stan sen..

Carl-Arne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.