tisdag 13 oktober 2009

'Syskon' kärlek

 .


 (Klicka för att förstora fotona)


Mamma är inne i stan en sväng, så jag sitter hemma här lite med Wilmer och Alwin.
Dom sover nu, båda två.
Alwin tyr sig väldigt mkt till Wilmer och det är så härligt att se.
Dom tycker verkligen om varann!





Jag tog med dom på en promenad förut..
Eller ja. Bara till brevlådan. För Alwin blir det ju en promenad.
Då såg vi grann- collien. En tik som heter Lassie.
Ägaren skulle iväg med Lassie i bil och dom åkte förbi oss.
Mannen hade nere sin ruta och skämtade genom att fråga om vi ska byta hehe.
Ja vem vill inte ha en söt liten valp.


Idag är det riktigt kallt ute!
Har ju polo på mig men även om solen var framme så frös jag riktigt mkt då vi var ute.
Händerna hann på den korta ute vistelse också bli otroligt kalla.. Brr..
Har ju ingen jacka elle så med mig heller.
Får fixa sånt hemma i Norrköping. Åker ju hem nu på torsdag.
Ska vara hemma i två veckor och sen åker jag tillbaka hit till Lidköping igen.
Vill vara med så mkt som går nu när Alwin är liten.
Det är ju tid man aldrig kan få tillbaka sen.
Jag och syrran ändrade dag till att ta oss till pappa imorn istället.
Väntar bara på svar från honom, om det går bra att vi kommer förbi.

.

4 kommentarer:

Nettan sa...

SÅ SÖÖÖÖT sista bild på båda två! :D

Lilliss sa...

gud vad söta!

Angelina sa...

Åhh hjälp vad söta!!

Lina sa...

Men gud så söta! Vad roligt att de fungerar så fint ihop!