söndag 5 juli 2009

Welcome home!

.
Maria sitter med Lotus (Linda i bak) .................................... Wilmer................



Maria och Jussi har varit hundvakt till Wilmer då jag var i Västerås.
Dom kom över med Wilmer nu kl 15 idag, efter att jag duschat.
Jussi gick förut, men Maria stannade kvar.
Sen ringde Linda och hon kom över med sin hund också, Lotus.

Fanns kaffe kvar till Linda också, så vi satt och tjöta lite, vi tjejer.
Sen var det dags att göra något och hundarna skulle ut..
Så vi gick ut, Maria passade på att gå hem,
medan jag och Linda gick en sväng med våra hundar.
Kom precis in nu, så ska fixa mig lite mat nu.

Kul att se min älskling igen, Wilmer!
Är mkt tacksam till Maria och Jussi som haft bra hand om Wilmer.
Tackar åter igen för att ni ställt upp!

1 kommentar:

Lilliss sa...

klart man ställer upp!!
wilmer är jätte duktig och go!
är gärna hundvakt åt honom fler gånger!