söndag 5 juli 2009

Sova.........

.

Nu är jag som sagt var hemma, så i natt ska jag sova i säng igen.






Har nu borstat tänderna, duschat av kroppen, håret tar jag imorn.
Druckit lite vatten för att hamna i balans
och nu har jag även smörjt in kroppen med solkräm.

Denna ska man ha på innan man går ut i solen,
men har ingen annan kräm så går bra ändå.
Brände upp mig rätt rejält på övre delen av ryggen, samt axlarna.
Allt detta hände av fredagens fina väder.
Var varmt så man gick i bikini topp och kjol hela dagarna.
Sen så är ju strand och även bryggor vid campingen
så alla tog med sig alkohol ut i vattnet. V
ar för varmt att avstå ett bad faktiskt. Men solen tar ju extra i bad också.
Därav att axlarna är mer brända tror jag.

Ska se till att sova lite ju.
Klockan är redan 3 på natt i skrivande stund.


Så natti

Inga kommentarer: