lördag 11 juli 2009

- Girlie Time -

.


Idag skulle vi träffas kl 14, Linda, Nettan och jag.
Eftersom det regnade så dant, så ändrade vi vår
ute plan till att sitta inne hos Nettan och fika.






Hundarna fick hålla sig utanför köket medan vi sitter och fikar
och sen när vi var klara så satte vi oss lite i vardagsrummet med hundarna.
Vi busade med dom och små skrattade lite åt hur roliga dom var.
Dom har lite 2-kamp eller 3-kamp, dvs att dom drar i samma gossedjur.









När hade vi suttit och pratat, busat med hundarna och lite sånt,
så bestämde vi oss för att gå ut en sväng till rastgården.
Det hade nämligen slutat regna och hundarna skulle ändå ut.
Linda åkte iväg för att byta mobil telefon så jag tog Lotus och Wilmer.
Jag och Nettan gick iväg till hundgården och Linda kommer sen dit.





Efter rastgården, så hängde Linda med mig hem...
Vi två ska grilla ikväll, dricka lite och sen sover hon över!
Vi fick bada hundarna i duschen noga först,
eftersom det var lerigt efter allt regn på rastgården.

1 kommentar:

Carl-Arne sa...

Du verkar haft en fin helg och en bra vecka. Det är jag glad att se.
Det verkar som du kan ha det bättre utan mig även om du inte sagt ditt.