söndag 12 juli 2009

Flimmer

Utomhusbio i Norrköping!
Med det varma vädret kommer Flimmer Utomhusbio åter i det gröna Norrköping.
Årets visningar av det bästa från bioåret startar söndag den 12 juli. Dvs idag!
Mer information om programmet och visningstider hittar du här.

.
.
.

Tonight
Fick förfrågan om att gå på årets start av utomhusbion,
så hoppas att jag orkar ikväll, för det är verkligen trevligt!
Har gått på utomhusbio, sen jag flyttade till Norrköping
och det är inte alls fel att sitta där i gräset på en filt eller solstol,
och köpa popcorn i vagnen som säljer till alla filmtittare.
.
Filmer börjar så fort som solen gått ner
och idag är filmen beräknad att börja ca 22.30.
Jag hinner känna av lite till om jag är för slutkörd eller inte för att gå ikväll.
Om jag är för trött så kommer jag garanterat hänka på en annan kväll.
Jättekul att dom fråga om jag vill hänga med!

1 kommentar:

Carl-Arne sa...

Minns du franska filmen vi va på hahaha.
i år har jag ingen som vill gå med mig så blir nog inte av.