fredag 10 juli 2009

Lördagen

Nu sitter jag och kopplar av vid datorn.
Tar mig en xider i smak av wasabi + lemon också.
Blir bara en ikväll. Kände att jag ville avnjuta den bara.

Ska upp i tid så ska snart lägga mig.
Ska träffa Nettan imorn, bestämde vi förut på stan.
Ingen av oss har nått direkt alls som händer i helgen,
så varför inte träffas lite, tänkte vi...



........... Nettan ............................................... Linda ......................



Linda messa precis också..
Hon undra också om att hitta på något imorn...
Hon föreslog exakt den tid som jag och Nettan ska mötas! . *tihi*
Jag berättade för henne om planer med Nettan och hon ville gärna hänga med.
Det får hon! Så nu ses vi tjejer imorn med hundarna.
Kan nog behövas lite tjejträff igen faktiskt.
Vi har träffats en och en ett tag nu och länge sen vi var i grupp typ.
Ska bli kul att träffa tjejerna imorn, så ska lägga mig rätt snart som sagt.

*Kram Kalas*

Inga kommentarer: