tisdag 9 juni 2009

Dagens pyssel

.

Har en kyckling i ugnen...
Ska äta den med potatissallad om en liten stund.
Men diskar nu först, medan den är i ugnen.









Förut grejade jag med alla mina blommor...
Tog ner dom från fönsterna som är en bit upp och
måste tas ner med stol som jag får stå på.
Sen har jag slängt en del som vissnat av solen,
och resten har fått stå i duschen och blivit avspolade.
Dom står nu i mörker och torkar lite.

Har utsatt ryggen lite väl mkt idag, och det känns också..
Kunde inte heller stå så rakt upp när jag diskar. Får gå med böjd rygg.
Känns ännu och jag äter VoltarenT idag också så klart.
Följer den 5-dagars kur enligt paketens rekommendation.


1 kommentar:

Carl-Arne sa...

Tänk va skönt om du snart kunde få plats med diskmaskinen igen. Lycka till med letandet av lgh..

Sen är du så bra på att alltid få det se så fint ut runt om dig även i den lgh du har trotts brist på skåp o förråd.