tisdag 9 juni 2009

Lyx middag

.


Kyckling och potatissallad
.

8 kommentarer:

Anki sa...

Mums =P Ser gott ut!! Fick fel när jag öppnade din blogg först!? Konstigt! Men nu funkade det, så det är säkert nåt jag gjorde =)

Kramar!!

Lina sa...

Mm, ser jättegott ut!

Svar till din kommentar:

Tack! Ja, jag älskar verkligen den masken. Den gör sig verkligen fin på sobels.

Tycker du gör rätt i att vänta tills han blivit mer vuxen. Jag började ju inte med agility förrän Zelda var 1½år.

Kramar

Karro och King :) sa...

Haha ser gott ut och påminner mig om att det faktiskt är dags för lunch :)

Jättetack för din snälla kommentar, ska kika vidare lite här i din fina blogg :)

Carl-Arne sa...

Gott gott...
http://arnekarl.blogspot.com/2009/06/hundutstallning.html
Har rensat nu i bilderna. Bildspel i inlägg va första gången jag testa
Kolla:
http://arnekarl.blogspot.com/2009/06/hundutstallning.html

Josefina sa...

Samma länk två ggr :D

Michaela sa...

Hej. Kul att du hittat till mig :) Tänkte på det där med klickern och det kan vara så att du inte klickat in din hund ordentligt och han inte "fattat grejen". Eller så är han bara lite ljudkänslig :P Min sheltie svarar bättre på klicker än min röst. När det klickar är det en bekräftelse på att det är rätt och blir stärkt i det hon gör. Hon är extremt känslig och jag kan inte leva utan klickern i inlärningsfasen ;)Angående tik och hane så anser jag inte att det har så stor betydelse bland just sheltie då de är relativt lätthanterliga båda hane som tik. Tikar är överlag mycket bitchigare än hanar men för min del hellre det än en hane som är tikgalen. Men en kastrerad hane som du har, varför inte :) Allt är en smaksak. vi hade en bchane och har en bctik och återigen, aldrig mer hane i den storleken. Tikar är mycket mjukare anser jag och jag passar bättre ihop med en tik rent generellt. Lycka till med ditt val. Jag kommer att fortsätta kolla in här och se vad som händer :) // Michaela

Lina sa...

Att välja en tik var ju inget svårt beslut eftersom vi redan hade två tikar sedan innan.
Om du skaffar en tik så kan det ju bli riktigt romantiskt om du inte kastrerar en av dem. Skaffar du en hane blir det kanske något bråk?

Jag har ju aldrig haft en hane mer än i 5mån, så jag vet ju inte riktigt hur de är. Själv föredrar jag tikar eftersom det känns som om vi har mer gemensamt då. :)

Om det är någon skillnad på könen så att någon av dem är trevligare tror jag inte på. Det beror ju en själv.

Lycka till med drömmarna! Hoppas du kommer fram till något. :)

Carl-Arne sa...

mmm Va gott det ser ut. Blitt våran lite lyxmiddag som vi ätit ihop många gånger o lika gott varje gång.
Så när du sa att du skulle stoppa i ugnen riktigt jag kunde känna smaken o doften, mmmmmumma