tisdag 10 mars 2009

"Mobilt Bredband"

.
Suck!. Nu har bredbandet kopplat på och av precis hela dan tycker jag.
Var bättre igår! Men ingen dag är den samma som sagt.
Då har kåken sändare för just mobilt, på taket.
Jag bor ju i källaren och kåken för övrigt har ju typ 5 våningar så...
Når inte helt ner hit tydligen, men "modern" hyresvärd som jag har,
så ska det idag vara mobilt, för det har man idag! Sa han.. hm....
Inte det Bästa .ALLS. på stationär dator dessvärre,
men idag har man laptop enligt han.
Sånt som Jag gör på en dator är inte så bra att göra på laptop så... .suck igen!






Har som Vanligt krånglat igen, hur som!
Trött på att ens orkat bry mig mer för idag så ska stänga av och sova istället.
Så jobbigt då man grejar med nått och plötsligt så förstörs allt
för att nätet tappat kontakt. Då fixar man kontakten,
men hinner ju inte sen göra så mkt förän den är tappad Igen!
Så det arbete man håller på med blir plötsligt väldigt mkt segare och tristare.
De enklaste och lättaste sakerna blir ju motsatsen med sån här skit som aldrig funkar!


Tar ju t.o.m massa tusen extra tid att få iväg detta jäkla inlägget i bloggen!
Tappar ju kontakten hela tiden!
Nääää!!! Nu ger jag upp! God natt säger jag och lyfter på hatten,
INNAN. skiten lägger av för tusende gången idag!


Tillägg...
Hann visst inte, för skiten tappa kontakten Igen!
Tappat kontakten flera ggr bara under tiden jag skrivit och försökt
att skicka detta inlägg till bloggen, så ni förstår nog hur frustrerande....



Usch, fy, blä för mobilt bredband!
.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

sån skit , de ska va halva priset på att ha sån

Josefina sa...

Det ÄR redan i låga priser ^.^
Jag betalar typ 159 i månaden, så det borde snarare finnas FLER internet alternativ från värden istället..