tisdag 10 mars 2009

Antingen eller?

.




Känner mig smått irriterad..
Antingen är det månadens hormoner, eller så är det att jag känner för ny bostad i allt
som ju varit, men hittar ingen bra och Då blir det inre irritation i längden kanske.
Så antingen eller.

Känner att jag vill ha ner hyran först och då blir det närmare city.

Sen tänkte jag då ge mig mer in på att socialträna Wilmer.
Jag trivs inte så bra i haga för det är för tyst och dessutom

så får jag med grannen tassa på tå, för annars klagar hon.

Så jag promenerar ju inte lika mkt med Wilmer som jag borde, bara för detta.



Vill så gärna hitta en .ny bostad. som känns bra.

Fan att den med öppen spis hade en kille före mig i kö då.

Trodde ju jag var nr 1 att se den men han kom i vägen på nått sätt.

För jag tackade ju ja på den bostaden.
Jag känner att jag lite faktiskt gett upp sökandet men ändå kollar lite grann..

Känns som jag lite faktiskt litar mer på den bostad som Gunnar

skulle ringa mig om. Han som var värd för den andra lgh alltså.

Han kunde ha någon framöver och då var den bara nått hus

ifrån den med öppen spis. Det känns som den kan vara bra så jag mer

eller mindre inväntar samtal från .Gunnar. om antingen

Den lägenheten han nämnde, eller att någon annan säger

upp sin och han då ringer mig även då. Gunnar verkar vara en bra värd,

ha bra hus och dom ligger även bra till i centrum.

Dessutom så kan jag lättare ligga först i kö med tanke på allt,

men jag kollar fortfarande på andra bostads sidor, fast inte lika intensivt som förut.
.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja den me öppna spisen hade passat dig, men får hoppas de finns flera snart