lördag 14 mars 2009

Gyttjebad?

.
Har varit ute med gänget nu och det var sååå lerigt!
Känns samtidigt dumt att klaga på vädret,
så bäst att leva med det på bästa sätt istället!
Finns ju dusch och schampo hemma och dessutom;


"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"






Det var Linda med sin lilla Lotus, Helena med sin Doglas, men även Maria var med idag.
Det är Maria som sen fyller 25 den 22 mars och som då kommer firas på krogen.









Lotus gräver och Doglas är lika lerig om tassarna som de andra...






Har precis badat Wilmer nu...



Jag schamponerade flera ggr, så han är noga badad och nu fönad också!
Titta på hans ansikte, täckningen i de svarta över ögonen syns tydligare nu..
Nu luktar han mums när han badat! Kul har han haft och lär sova massor nu!
I timmar om jag känner honom rätt!


Eftersom Wilmer haft såå kul ute med sina vänner,
så kan jag faktiskt Ta det att han såg ut som 'grisen' och jag fick bada.
Hans lycka är ju faktiskt såå mkt mer värt, än att sucka över lera?
.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

oooo så fin du blev nu wilmer ,fin kille