lördag 14 mars 2009

Trots dålig sömn...


Gick upp strax efter 11, och nu är jag klar..

Ska borsta tänderna efter jag är klar med kaffet också då.

Somnade vid 5 imorse och det enda jag inte ännu gjort, är att äta nått.

Nettan flyttade från Åtvidaberg till Norrköping för en vecka sen

och vill träffas också, men kunde inte vara med idag, så blir en annan dag.

Idag är det Linda och Helena jag träffar.



Sen ikväll är det Melodifestivalen i final, så är hemma lagom till det!

Tänkte göra lite bakad potatis, ha jordgubbar med grädde.....

Så vida jordgubbarna ser fräscha ut, men det brukar dom faktiskt göra.

Dom är uppodlade i ett växthus, och är precis som vilka färska som helst.

Otroligt fräsch i utseendet också, mkt röda och fina!




Nä nu måste jag skynda mig här.. ska ju promenera bort till 'Himpa' me, så...


.