torsdag 12 februari 2009

Strömavbrott






Nu är det planerade avbrottet igång.
Stängde av datorn i tid och nu kommer det vara avbrott i en timma.
Hann ju koka kaffe förut också så har nått att sitta med i denna tystnad.
Allt jag hör nu är katten som spinner intill mig.



Känns jobbigt det här med att värden är så arg.

Wilmer känner ju av min inre stress och det lär ju

knappast göra honom mindre lugn precis.


Jobbigt också med tanke på att jag inte finner nån bostad heller!

Kan ju inte ta första bästa, men snart är jag så desperat

att jag gör det för att komma här ifrån. Ger ångest sånt här!











Sitter nu här i min tysta lägenhet.....

Ingen lampa, ingen fläkt på inget ljud alls. Sitter och funderar på hur

Fan jag ska lösa det hela. Känner att jag verkligen måste hitta en ny lägenhet.

Men vill att det ska vara tillåtet med hund också.

Vill inte vara med om detta igen.


Bäst är att gå in mer för träning av problemet i ny bostad.

För minsta misstag här är ju kört.

Tränar han så måste han ju få göra misstag för att jag ska kunna korrigera,

men han får ju inte skälla .ALLS. här ju. Han måste sluta tvärt!





Önskar. faktiskt att jag bodde kvar i min gamla lägenhet.

Den var en etta och låg standard,

men jag trivdes faktiskt mkt mer där på alla sätt och vis!
.

Inga kommentarer: