torsdag 12 februari 2009

Central 2 - rummare

.



Jag har hittat en hyresrätt som jag ska se på imorn.
Den första som tar den får den, och som blir godkänd med såklart.
Jag ligger nog rätt så före i kön kan jag tro.
Någon skulle titta på lördag, men om jag ser imorn så är jag ju före.
Bara jag hinner att kontakta värden också då, och tacka ja först.
För det är nog på kvällen imorn som jag kommer se den.
Tjejen har redan flyttat ut och för att slippa dubbla hyror så vill hon ha inflyttare 1/3.
Det är en privat hyresvärd (Gunnar Svensson) och hyran är på .4357:-
Hon skrev 4557 i annonsen men det var inräknat parkering på den summan..
vilket sen är valfritt och nil har ju inte jag så....





Bostaden ligger centralt intill Wasaparken..
Det är en 2a och har en yta på 60 kvm, precis som min nuvarande är på.
Den har balkong och öppen spis. Kaklat badrum med dusch.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas nu då att du får den lägenheten.Så grannen kan gå i ide..

Hemmet Är Min Borg sa...

jag hoppas verkligen på din tur nu, att du får den, så tanta över får lugn o ro ,
jag blir så arg o förtvivlad samtidigt, för wilmer inte är öskvärd där ni bor, o han är fortfarande så liten, fy

Electra 225 sa...

Ja ni måste ju ha tag i nåt snart.För att ni ska kunna slappna av

Josefina sa...

Ja för kan inte Jag slappna av... hur ska då Han kunna det :(