fredag 13 februari 2009

- Tjejkvällen -

.













Så här ser det ut på utsidan av Linda & Johan's nya place.
Trädgården är delvis inhägnad, men kommer att bli Helt inhängnad.
Precis på baksidan, alltså vid trädgården, så är skogen kind mot kind.

Ibland kan det hända att man hör något på utsidan, säger Linda
och då dom tittat ut så har tre rådjur stått och glott in i fönstret.
Så såna kan man stöta på i trädgården titt som tätt...












Vi började kvällen med den röra som Linda fixat.
Det var bl.a avokado och kräftor i den.

Efter att ha pratat lite så gick hälften av oss med på att köra flaskan.
Resten av oss tänkte sen att, äh varför inte då.
Så till första ölen körde vi lite "Sanning eller konka".
Jaa veet, det är lite väl mellanstadie, men vi lärde känna varann
och även lärde oss att slappna av Utan att behöva vara fulla.


Jag drack bara 3 öl på hela kvällen, och de andra tjejerna drack liknande mängd.
Så vi hade kul på ."less alcohol". helt enkelt.
På "Sanning" fick vi lära lite om varann och på "konka" fick vi ibland göra riktigt sjuka saker, men det blev mkt skratt och det konstiga gjorde oss bekväma.

Här nedan tex så skulle jag gå förbi vardagsrummet.
Alltså börja från köket och gå mot "spel-rummet"...
V-rummet är lixom i mitten på vägen mellan dessa rum..
Så varje gång jag passerade v-rummet så skulle jag göra nått som fick
alla tjejer att skratta samtidigt. Så jag började i köket och förberedde tjejerna,
drog upp mina strumpbyxor, försökte att få en ful hållning på kroppen,
så jag lutade fram underlivsdelen, så jag blev platt i bak. Sen höll överkroppen hängigt,
gjorde ett underbett i fejjan och gick förbi som en mentalpatient..
ALLA. tjejer gapskrattade samtidigt, så jag lyckades mitt uppdrag.












Nettan fick också sen i konka, uppdraget att få oss alla skratta samtidigt
då hon passerade v-rummet. Dessvärre så lyckades hon aldrig,
men hon jobbade hårt på att försöka!














Maria skulle stå och dansa i en hel låt.

Kyssa en tapet skulle jag göra också...
Super normalt??? Nää hahaha
Men Nettan kom inte på nått alls så fick bli nått bara.









Nettan fick rulla i snön vid något "konka" tillfälle,
sen var fick både Linda och Maria också göra det samma, vid något tillfälle.
Jag fegade lite och valde "sanning" ett tag, men sen även jag "konka"
Så var det min tur!

Men det var rätt svalkande faktiskt!
Man blev ju lite smått varm i huset med öppna spisen och allt.
Man behövde bara ta ett "dopp" i snön typ, så inte mkt mer.














Wilmer tyckte det var skoj att vara med på det vi gjorde också!
Så han fick också vara mkt i centrum!
Nettan har ju också hund, en kinesisk nakenhund, Candi.
Men hon fick vara hemma hos pojkvännen denna kvällen.

Lotus, som är Lindas hund, hade Johan med sig,
men dom var ju tillbaka på morgonen sen.











Maria och Linda skulle visa oss något, så dom ställde sig upp och skulle imitera.
Det var nån sjuk scen eller nått som dom skulle visa oss.












När vi spelat klart på "Sanning och konka" så skrattade vi lite till en komiker på tv.
Sen blev det film. En som snart kommer på bio i Sverige.
Så den var hämtad från USA alltså, och ingen text.
Men vi såg faktiskt inte så mkt på filmen, vi satt och pratade för fullt.












Vi alla är ju rätt så snattriga, så samtalen flyter på för fullt...
En efter en så hoppade vi in i myskläder istället.
Glasögon kom på och alkoholen försvann och gick över till vanlig dricka igen.

Då klockan var runt 1 på natten så gäspade vi lite och funderade på sömnen.
Vi tog bort smink och satt lite med Wilmer på hallgolvet och pratade lite till.
Sen ville Wilmer ut, så vi delade på oss och gick och la oss.

Nettan och jag sov ute i stugan, som ligger i trädgården.
Där finns en dubbelsäng, så jag sov till vänster och Nettan till höger.
Wilmer var lite orolig först, över nya stället och skällde en stund.
Nettan och jag pratade nån timma innan vi somnade och Wilmer la sig sen.
Klockan var nu strax över 2 och vi skulle sova lite.. men det gick inte för min del.
Jag somnade runt kl 5 nånting.....





Vid kl 10 på morgonen så vaknade jag av att Wilmer rörde sig i sängen.
Då jag vände på mig så såg jag Nettan ta på sig.
Hon hade varit pissnödig hela natten men inte orkat gå, så nu blev hon tvungen.
Hon ville inte väcka mig så hon smög.









Vi gick också upp direkt då Nettan gått in mot huset.
Först rastade jag Wilmer och då vi gick in i huset så hade killarna redan kommit.
Tjejerna var i sovrummet och snattrade i sängen.
Killarna spelade lite playstation 3 och Lotus var också i sovrummet.









Det blev frukost och för er som läste de andra inläggen från förra helgen,
så vet ni att Wilmer råkade hets äta av Lotus fulla matskål och blev dålig!



Jag lägger till länkarna från förra helgen nedan!
Förlåt att detta inlägg dröjt!
Här är de tidigare inläggen, som detta är en fortsättning av!

Länkarna öppnas i Nytt fönster!



.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

oj ni ser verkligen ut att ha kul iallafall ;))