torsdag 12 februari 2009

Lån av modem

.
Vid 21-22 tiden fick jag tillgång till internet igen.
För första gången på hela denna dan.
Visade sig att jag nog missat en räkning.
Mobilt bredband är ju bara en hundring i månaden nästan,
så då Arne slutade jobbet så kom han förbi med sitt mobila bredband.
Även det är Telenor.

Så jag kopplade det till min dator, loggade in och betalade direkt!
Nu lånar jag hans modem i några dagar tills Telenor fått räkningen.


Funderar på hur jag ska göra med min mobil...
Den var ju inne på lagning, men jag vet inte nån som haft en bra erfaring
av just denna modellen. Den är på nått sätt ett misslyckat fall...
Funderar på att sälja den via Tradera och sen finna en ny.

Kollade runt på Sony Ericssons hemsida och såg en som kan vara lockande.
Min heter ju .c902. och den jag såg idag heter .c901.
Liknar varann men kameran på 901 verkar vara såå mkt bättre.
Verkar som om kameran i tex K800 och kameran i C902 är ihopslagna typ.
K800 är ju superbra i mörker menar jag och det är ju .INTE. C902.
Vilket jag saknar och stör mig på att C902 inte har.

Denna nya modell verkar komma ut nu i vår 2009. April kanske.
Så får se lite mer på den.....



Länk till mobil fakta!

.

Inga kommentarer: