söndag 8 februari 2009

"Hyresrätt - Inflyttning mars"

.
Ska se på en lägenhet idag. Kl 21 bestämde vi.
Den ligger inte så långt ifrån där jag idag bor.
Har tänkt att jag kan måla om där det behövs oavsett vad för lgh jag tar.
Så här står det i lgh annonsen:





Månadshyra: 4 346:-
Antal rum: 2


Bostadsform: Hyresrätt
Boyta: 60 m²




"Nu är de dax för flytt och tänkte om de finns intresse för min 2a som ligger i haga.
Mitt emot hagaskolan. Bredvid spårvagn och affär/kiosk under huset.Balkong finns.
Jag har bott här i 3 år och trivits jättebra med trevliga grannar och bra hyresvärd.
Vid mer intresse finns flera bilder att maila."

.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja de tycker ja du ska kolla, måla är ju inga problem vet du ,

Josefina sa...

Denna blir det inte...
Kändes inte så bra å personlig.
Köket var litet och underligt me.
Näää jag söker vidare!!