söndag 8 februari 2009

"Sveriges värsta bilförare"

.
Titta på TV4 nu och skrattar till de värdelösa bilförarna!
Fy vad sjukt!



.

Hörde på två killar att dom låter som Skaraborgare,
alltså som att dom kommer från där jag är ifrån. Mina hemtrakter... (Lyssna här!)
Så jag kollade upp på hemsidan till programmet
och de visade sig att dom .ÄR. från mina hemtrakter!

Både Markus och Robert B är ifrån .Skara.




......Info Markus - Klicka här! ................................. Info Robert - Klicka här!..........





Det är visst rätt många fler som är ifrån mina hemtrakter!
Men Skara ligger ju närmast där jag är ifrån, Lidköping.
Verkar som Skaraborg och området runt om, är bland Sveriges Värsta bilförare! big grin




De tävlande:
Anitha Nygårds, 56 år, Bro
Coach: Robert Schytzén, 32 år

Eva Melin, 58 år, Stockholm
Coach: Ragnar Thörnblom, 69 år

Hans Müller, 56 år, Bagarmossen
Coach: Pär Enqvist, 43 år

Cecilia Aronsson, 22 år, Tidaholm
Coach: Ellen Mellberg, 20 år

Anna Stårbeck, 22 år, Trollhättan
Coach: Lisen Stårbeck, 29 år

Gökhan Gasi, 24 år, Västerås
Coach: Alexander Uppling, 21 år

Robert Berg, 20 år, Skara
Coach: Markus Andersson, 26 år

Patrik Starborg, 23 år, Skultuna
Coach: Sara Lindholm, 23 år

Anne Jensen, 46 år, Värnamo
Coach: Birgitta Samuelsson, 71 år

.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

hahahahhahahaha ja jösses

Ingrid sa...

haha jaa de var helt i en klass för sig :P