fredag 9 januari 2009

Vill, önskar, drömmer......

.
Känner för att göra såå mkt!
Byta lägenhet, åka till Norge, England, USA,
vill ha sommar, men samtidigt snö...
Vill åka till Stockholm, men även till skogen.
Känner för att åka skridskor, inlines och cykla med Wilmer.
Ha picknick i grönt gräs och vara ute hela dygnet nästan,
eftersom solen mestadels lyser.





Känner för att ta mig en hääärlig ridtur, eller åka till Island och ha någon
vecka med häst, där man bor i tält och rider runt i landet.
Eller bara i fint snölandskap rida runt, ha med matsäck och njuta!





Känner för att gå till nån biljardhall i helgen tex,
Ta några öl och skjuta biljard någon timma!





Känner för att sola mig fin, köpa nya kläder, men samtidigt få mer ordning hemma!
Åka gokart.. Känner för att flytta utomlands, men samtidigt så trivs jag i Norrköping..

Går man på numerologi så är mitt hus nr 1.
Vilket står för nytt och ny början av livet typ.
Lever en dag i taget, men är inne i en period där jag vill göra så mkt!
.

3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja jag tycker de börjar bli dax att du förverkliar dina drömmer :)

Josefina sa...

Men vad ÄR drömmen då?
Hur når man den utan pengar och hur får man med sin hunden??

*kliar mig i huvet*

Josefina sa...

När ska du förverkliga DINA då??