fredag 9 januari 2009

"Media Markt"

Foton är tagna från nätet
.



Har precis vart iväg till Media Markt och lämnat in min mobil c902 på lagning!
Tog spårvagnen och kom precis hem nu.
Arne erbjöd sig en sista gång att köra mig dit, men jag åkte ändå..
Han skulle visst iväg till Micke och verkar som han ska sova över nu igen.
Verkar sova över där väldigt ofta, fast dom bor i samma stad...
Börjar nästan misstänka nått Mer! Hahaha!
Blir en helg ensam med Wilmer för min del...

Köpte hem lite skorpor och mjölk, så kanske blir varm choklad till då.. Men får se...
Känns mest som det inte finns nått i helgen att se fram emot faktiskt.
Lite segt, händelselöst och trist att sitta hemma själv jämt.
För övrigt så ska man ju ingå i folks scheman hela tiden, för att dom ska "hinna" med en..
Hade vart lättare om jag hade bil, då hade jag åkt ut med Wilmer.
Men nu får jag ju mest hålla mig på samma gator omkring hemmet.
Känner att det är lite väääl lugnt här uppe i Haga! Knappt inga bilar här uppe ens, så dött...
Hade jag bott mer centralt så hade jag gått ut och sett på folk, med Wilmer åtminstone..
Nu blir det en lång promenad om jag ska göra nått sånt..... Segt..

Ska väl kolla om det kommit in någon ny ledig bostad med..
Sova tidigt kan det kanske bli idag. Resten av helgen får jag väl ta som veckan sett ut.
Hemma, Wilmer, kolla bostad, Wilmer, rota efter ätbart i skåpen, Wilmer........



Sony Ericsson C902

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

de blir mycke wilmer nu, och han är ju för liten o lämna ensam oxå, ja de e start att klara de helt själv,