torsdag 8 januari 2009

#£€4!?=/%£@4Ä


Jag är föööörbannad!!!

I denna kåken finns inget internet utbud, för numera ska det vara mobilt + laptop förstår ni!
Så värden har satt antenner till mobilt bredband på taket av kåket....
Jag vill inte ha någon laptop dessvärre
och mobilt passar inte mig som har på datorn hela dan!



Nu har jag ju inte haft nått jäkla val, så fick ju ta mobilt bredband då jag flyttade in här!
Den tappar ju fan kontakt med nätet .HELA JÄVLA TIDEN!!!!

Ursäkta språket, men så jäkla förbannat efter att ha suttit HELA dan IGEN
och tappat kontakten 14 ggr per 5 minuter MINST!!!!
Om jag ska skriva ETT blogg inlägg så har jag ju tappat kontakten otroligt många ggr..
Jag drar ut och sätter tillbaka den där lilla modem prylen....
Men efter 2-3 min så är nätet tappat igen REDAN!!!
Folk säger att jag loggar in och ut, in och ut, in och ut... på msn
och dom kan inte skriva till mig då det krångar så förbannat!!
Det enda som är bra med mobilt är ju att alla stora modem och sladdar försvinner!
Men vad gör det om skiten inte funkar!!!!






Jag söker ju ny bostad där djur är välkomna och hyran lägre....
Då tänker jag F-N inte ta nån bostad utan riktigt bredband!!! (Tele2 hus tex)


Bara NU när jag skriver detta inlägg, vilket ju inte tar så lång tid...
Så har jag tappat kontakten Extremet många ggr och fått ta ur modem prylen
och koppla på den på nytt! För att snart tappa kontakten IGEN!
Jag har vart klar med inlägget hur länge som helst nu, men har ju aldrig kontakt
länge nog att få inlägget postat ju! Ååååååååååååååååh!
Försökt i .över 30min. nu redan!
Med Detta inlägget alltså! Så här har internet hållt på heeeeela dan dessutom!!


I helvete att jag skaffar sån skit igen!!!!!!
.

3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

ring telenor o säg som de e,o att du betalar inte ett öre förränn dem fixat de, FÖR SÅNT SKA MAN INTE HA FÖR FAN

Josefina sa...

Det är så mer eller mindre med mobila bredband. Sånt brukar man ju bara ha på laptops i syfte att kunna surfa överallt, på stan tex.

Mobilt bredband på stationära datorer hemma är inte så vanligt och rekommenderas inte till de som surfar som vi gör.

Kommer kontakta telenor, men mer eller mindre så kommer det alltid att tappa kontakt, eftersom det är just trådlöst (mobilt). Det går ju vågor genom luften och det kan bryta kontakt till som tätt å störa på vägen ;(

Hemmet Är Min Borg sa...

ha men då får värden se till så de finns annat man kan välja, för så ska de inte va ,
alla har inte laptop ,för de går inte använda datorn när de gör så, och de ska du betala för , NEVER