lördag 15 november 2008

Mkt som händer och fötter nu

........
Tänt .......................................Släckt
.
.
Nu finns det gardinstång på plats. Den har belysning inuti.
Köpte den innan jag flyttade till Norrköping, men aldrig använt den.
Blev inte som tänkt med gardiner då jag först flyttade hit ju.
För högt till tak och de jag köpte, de gardinerna var ju alldeles för korta..
Hänger även den där ljusslingan från indiska som förut hängde i hallen,
den hänger också i stången där och "hall" gardinen är på plats, fast i köket så länge.
.

.
Doft ljus på handfatet på toa, och en ljuslykta hänger på draperistången..
Precis som i förra lägenheten!

.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

oj oj oj riktigt fint blev de tjejen, ååååå så mysigt de börjar bli nu va kul, hoppas du visat din pappa detta ,men har väl dig blogg, oj så fint

Carl-Arne sa...

Ja fint blir det. Jag som inte alls är färdig men flytta långt före dig. Bra gjort!