lördag 15 november 2008

Ökat utrymme


.........
Före....................................Efter


Hemm@
..Pyzzel

Lagt in ett till hyllplan i vänstra garderoben.. Tog den extra hyllan på höger garderob.
Dåligt med utrymme, så försöker fixa lite med sånt idag igen.
Enligt värden så måste jag flytta allt innehåll i mitt källarförråd, till en annan adress..
För tydligen så är mitt källarförråd inte alls byggt iallafall, suck!
Så är så pass långt ner på min gata att jag måste frakta i bil.

Blir ett jäkla flyttande på alla källarlådor nu då!
Va så glad att förråd var byggda, så jag slipper kånka upp allt
på Arnes vind till mitt är byggt, men blir massa omvägar nu iallafall då.

.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

roligt när de blir klart ,den lägenheten du har ,går ju och få hur fin som helst

Carl-Arne sa...

Jobbigt att flytta hela förrådet igen då. Försökte idag gjorde vi men ingen nyckel in till förrådet grejor är i nu så snopet blev det. Får se när nyckel går att få då