fredag 12 september 2008

Läker fint!


Nu har vi varit hos veterinären igen, jag och Wilmer.
Han skulle ju få stygnen borttagna.
Nämnde även Wilmers klåda, så han ska titta på detta vid annat tillfälle. 
Han har ju haft klåda så länge jag känt honom och kliat 
med både tassar och tänder så det blivit sår.


Vi har även stannat i parken en bra stund nu.
Tittat på lite hundar och annat. Lite grann lek med pinne också.
Vi såg en annan valp på 5 månader, vars matte övade att vara lugn på avstånd 
och att man inte behöver hälsa på alla. 
Så jag gjorde det samma med Wilmer. Hon har inte haft sin lös ännu, 
så håller med om att det kan vara bra att öva in detta tidigt innan, 
så han inte sticker iväg och hälsar på allt och alla då han väl är lös sen.


På söndag tänkte jag ta med Wilmer ut i skogen!
Såret läker fint och han måste få springa av sig återigen.
Går ju ut på öppna ytor och sånt runt om, 
men skogen är hans favorit, så det ska han få njuta av. 
Blir att jag tar med mig massäck och har en heldag mer eller mindre, tänkte jag.




Nu är det kaffe och frukost som gäller!


Trevlig helg!

Inga kommentarer: