fredag 12 september 2008

Höststädning!




Har dragit igång en storstädning här hemma! Rensar, skurar, dammsugar, moppar och röjer.








Det samlar sig ju så mkt fortare då man har djur vill jag lova, och nu känner jag för riktigt fräsht inför den mörkare årstiden!








Vill försöka komma åt i alla hörn, kanter och under saker å ting!








Här har jag lagt upp endel saker i sängen, för att kunna ta större tomma ytor av golvet, så inget är ivägen! Vill ju att det ska vara moppat under allt som annars står ner..








På min sideboard (som tillfälligt står i hallen), var det massvis med oläst reklam + tidningar förut, men nu är det undanröjt!







De olästa tidningarna, som även låg placerade där det fick plats på denna rullvagn, har jag gått igenom och sen kastat allt som ska kastas, vilket blev rätt så mkt!







Imorn har jag tvätt tid kl 14-21, så kommer bli en hel del att göra. Tvättkorgen är full och det finns endel annat också att tillägga innan jag går ner imorn..

Inga kommentarer: