fredag 5 oktober 2007

Kanelbullens dag

 .

Igår va det den 4:e oktober,
och kanelbullens dag.

Det är ju inte dåligt mumsigt, och dom bjöd på bulle i affärn. Så köpte ja även 8 bullar och en pepparkaksburk me. Så det blev lite juligt och mysigt fika igår kväll hehe.

Har fortfarande influensa, men mer å mer på bättring. Har ju huvudvärk å så dagligen fortfarande.





Nu är det fredagskväll då... ska väl inte va uppe så värst sent ikväll ändå. Jobbig huvudvärk å så.. Så kan va skönt å komma i säng i tid ändå. Men nått å mumsa på innan läggdags blir d nog.
Igår va d torsdag å min nya gitarr från Musikbörsen, fanns att hämta på ICA Strömmen. Nu ska den stämmas 700 ggr i minuten då haha.
Så har suttit å plinkat lite på den å stämt den massa ggr, så den kan vara mer redo att spela på när jag har gitarr lektion på torsdag.



Har inte vart på en enda kurs denna veckan faktiskt..
Har vart hemma mkt å ägnat mig åt att bli frisk istället.
Vill ju hinna bli frisk fort så ja slipper va sjuk nästa vecka Också.
Slippa komma efter i mina kurser.


Tennisen e flyttad till torsdagar istället nu.. den va ju på tisdagar nu då, innan dansen.
Så ändå rätt skönt att slippa ha både tennis å street i rad.
Har ju haft en timma på mig att cykla från RacketStadion lite utanför stan,
och till dansen då.. så mkt fysiska pass på raken va det.


Nu ser mitt vecko-schema ut så här då:

  • Måndag: Italienska 19.30-21.00
  • Tisdag: Street 18.00-19.30
  • Torsdag: Tennis 15.30-16.30
  • Torsdag: Kompa Gitarr: 18.00-19.30


Sen blir d ju väldigt mkt att öva på hemma me så klart.
Gitarr läraren har ju rekommenderat typ 1 timmas spelning per dag nu i början.
Italienskan tar ju en del me, om man vill hinna me på kursen osv då.

Har diskat en massa nyss... behövdes verkligen, så skönt att det e gjort.
Så nu ska ja väl päsa i soffan me nått å mumsa på antar ja.. får se va ja orkar fixa i ordning.
Man blir så febrig i influensan... eller ja...
JAG med lågt imunförsvar får ju inget halvdant när ja blir sjuk haha, fan va jobbigt!


Well well........ Haj chaparall

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

hej hej, här ser de jättebra ut tycker ja ,o tack för hjälpen på min blogg, puss o kram