onsdag 3 oktober 2007

Influensa!


Detta vaknade jag med i måndags då.. :


Hoppas bara jag hinner bli frisk snabbt, så jag inte ligger efter i kurserna..
Riktigt segt i huvet, huvudvärk i massor, ont i halsen, svullna mandlar, 
kan inte andas genom näsan, frossor, stark feberkänsla osv osv
Precis som det står i artikeln, som kom ju detta oväntat. 
Vaknade på månda-morgon å hade plötsligt värsta förkylningen.. 
Sen kom de andra på köpet naturligtvis *suck*

Har denna veckan på mig att bli friskt, nästa vecka bör ja ju gärna va me på kurserna.
Var på Musikbørsen idag för att hämta min nya gitarr, 
men den hade åkt med postbilen till mitt postställe, suck! 
Va ju precis det den inte skulle göra kom vi ju överens om i fredags..
Eftersom Musikbørsen ligger här i Norrköping,
så är det ju onödigt å betala frakt, när man kan hämta den själv. Men men....

Har gitarr kursen imorn kväll me. Nu när strängarna är nya
så kommer den ju stämma om sig si så där 700 ggr per minut me.
Läraren har rekommenderat oss till att öva hemma 
åtminstone en timma per dag, nu så här i början. Jag har inte övat Alls! 
Eftersom min nuvarande gitarr e sprucken i halsen, 
så går den inte längre att spela på, å nu med nya strängar, 
så kommer ja mest få fokus på att stämma den eftersom 
den kommer hinna stämma ur sig innan man hinner ta ett ackord.
Men ska bli kul å spännande när den kommer!




Hoppas även på att det ska bli nått över så jag kan 
köpa de där blå träningsbyxorna jag såg på stadium för 249:- eller va det va. 
Är ju så mkt annat som kostar denna månaden, 
men vore bra att ha mer än ett par träningsbyxor med tanke på 
att ja har både dans, tennis + tränar hemma..
Köpte i vartfall notställ och gitarrställ på Musikbørsen!

Ska vila skallen lite nu... försöka få nått i mig me.
Cappuccino idag också kanske, å varma mackor till *kliar mig i huvet*
....hm, ja nått blir det väl


Läs detta me, helt sjukt!


Inga kommentarer: