måndag 1 oktober 2007

Läggdax


Blir att jag sover tidigt ikväll...
Lika bra att få bra sömn å sånt, så jag vilar bort influensan så gott d går.


Har tennis imorn kl 16.
Skulle även dansat Street imorn en timma efter tennisen slutar,
men Marcus, dansläraren, har ringt och talat om att det är 
inställt imorn för han ska dansa hiphop i en tävling i Linköping imorn..
Men om en vecka är det lektion som vanligt igen. 
Rätt skönt ändå att nu kunna öva hemma, 
och satsa på att istället bli friskt så fort det går.

Hoppas även på att min nya gitarr kommer imorn!
Den jag har nu har spruckit vid halsen, 
så funkar inte att ta ackord å sånt längre.
Ska köpa ett gitarrställ me, 
så ja kan ha gitarren ståendes mer säkert på golvet.




Har några mer foton att lägga in från mobilen till datorn,
så väntar lite lite till med att skriva blogg om helgen
Förhoppningsvis blir den skriven imorn.
Som ni ser så har jag ändrat lite på Layouten här på bloggen. 
Kommer nog att små-justera lite för att få till det lilla extra i layouten. 
Allt fixas ju inte på en minut precis.

Natti natt, 
Nu ska jag försöka avsluta allt ja pysslar med på datorn, och smyga i säng
Får rikta in mig på tennisen i morn eftermiddag. 
Kan ju bli segt med influensa....

*Flaxar för fullt med näven*


Inga kommentarer: