torsdag 11 oktober 2007

Min underbara dag!

 .
Ja jag har trampat i piss regn till tennisen!
Kör ett svettigt tennis pass...
Tar på mig mina blöta kläder och ger mig ut i ännu mer regn..
Känns som däcket inte har luft, 
så segt i alla jäkla backar överallt.. regnet ökar...

Inte ätit en bit på hela jäkla dan, 
så in på affärn med mascara i hela ansiktet...
och kall av de blöta kläderna å jävligt.. 
Handlar maten och sen ska skiten hem!

Av me de dyngesura kläderna på tork, och upp me maten..
Sså ser ja att SKIT gitarr lektionen börjar ju om 30 min...
Jag ska asså äta och duscha bort tennis svetten.. SUCK... 
så hann inte gitarr idag heller!
Och intensiv kurs är det.. 

Snuvig och blöt så sitter jag här me bakad potatis i ugnen 
och morötter me sourcream dipp till blir'e ^_*


Lär ju inte bli mindre förkyld efter denna piss dag haha!
Men...... ja hade iallafall kul på tennisen (om det hjälper)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Du, det rät kan man kalla osis...Kanske skulle kännas lite trevligare om det hade vart 25 grader varmt, solsken och mitt i sommaren :-D Men du överlevdeoch det är ju huvudsaken...vem skulle jag annars sitta och tokflumma med :-D

Hemmet Är Min Borg sa...

ha de blir fint här måste ja säga igen, du kan detta , nu längtar jag till norrköping , o till dig , vi ska ha de skitkul när ja kommer


puss o kram på dig