lördag 22 september 2007

osexigt med beniga brudar!

Dagens Citat: Det är UTE med pinnsmala tjejer! och inne med normalvikt, så ät en bulle brudar!


Ja nu håller ja på å grejar me min hemsida igen då....
Har skaffat en domän, så ska få upp min hemsida på nya adressen me hjälp av FTP överföring av filerna då. Kan EV hända att sidan blir nerliggande i krånglet, men inte allt för lång tid i såfall.
Tror faktiskt jag lyckas hålla den uppe varje dag utan problem, men tänkte att ja säger OM d händer.


Ska lägga mig snart....
Känner mig lite knepig idag, har nog stirrat för mkt på skärmen, för ögonen e alldeles störda.
Nyttigt å både nyttja ögonen till att blicka på nära håll, å på längre håll... för å variera blicken.


Nästa lördag äre ett evenemang i stan IGEN..
Är visst både kända å okända artister som uppträder, öltält, nån eldshow igen har ja för mig osv osv... ...

Får se mer om dagens/kvällens program i tidningen i veckan, så ska bli spännande gå på. Ska ju visst dra nått 10.000 -tals norrköpingsbor, så lär ju va en del kul!



MEN HALLON!!! Beroende elle???

Har ni provat nya V6 +White, fresh fruit ???
Men va gött! Tänkte prova den bara, å det e så gött att man vräker i sig en hel påse bara rätt opp å ner typ!

Smaken räcker inte så länge, så man tar ju massa för det e så förbannat gött! ..och man vill ju inte att smaken försvinner!



Så den rekommenderar jag att ni provar!

Inga kommentarer: