lördag 22 september 2007

HEMSIDAN

Ja nu håller jag på att lägga ut denna hemsidan, på mitt domän namn...
Har lagt över alla mina filer via så kallad FTP överföring från Dreamweaver.
Verkar ta ett litet tag innan man ser sidan på nya domän adressen, men jag meddelar ju såklart när det funkar!

Ni behöver heller inte oroa er för att inte hitta till min hemsida sen..
För jag kommer att på DENNA adressen länka över till NYA adressen!


Denna sidan kommer INTE att läggas ner i bytet!


Va lite osäker igår, men har sett att det ändå gick att hålla denna upp, trots byte av mappar i Dreamweaver osv osv... .. . .. Har ju fått ändra lite i det hela upplägget, för att kunna föra över via FTP till nya domänen istället, så var rädd att denna sidan kunde crasha så länge typ.

Men men..... Anyway!
Ska fortsätta här nu, med att försöka få nya domän adressen att funka, så jag sen kan få min nya hemsida att funka och därmed kan jag stänga ner Denna hemsidan!
Naturligtvis länkar jag från denna adressen, till min nya adress.. precis som jag skrev ovan!


Nu vet ni läget!

Inga kommentarer: