måndag 6 augusti 2007

Massa nya foton!

Nu har ja ääääntligen lagt in en massa nya foton under "photo album" Laughing
Ett album är om hela flytten... och det andra albumet är ju på mig då.. "collection of 2007".

Aj aj aj......


Ont i halsen som 17 Yell Surprised ..har ju haft lite influensa i en vecka nu,
å därmed också hållt mig hemma i 3 dar nu. Men nu när hostan äntligen försvunnit så är halsen tjock som ett äpple istället CryCry

Ja riktigt känner hur d bultar i halsen å blir större å större svullnad... man kan känna skillnaden då man rör vid halsen, ena sidan e tjockare än andra. Bara ja INTE får halsfluss!!! Yell Surprised
Mikaela ska kanske komma på typ onsdag eller torsdag me.. så ja tänkte bli Helt frisk tills dess ju! Hope hope hope sooo! Laughing
Ska d fortsätta så här, så e d nog säkert halsfluss... som det känns nu Yell
..men ja hinner bli behandlad tills torsdag (haha)

Det känns säkert extra mkt nu eftersom det är natt... då e ju alla influenser å sånt som värst säger di. Så känns säkert lindrigare imorn. Fishermans friend har ja ju haft hela veckan, men hjälper inte d heller.. Får helt enkelt känna efter hur det känns imorn. Kan ju börja att tvinga i mig äcklig honung i varm mjölk blää

Ska lägga mig till sängs nu... å hoppas på att ja kan svälja imorn, hehe
Nu har ni foton på nätet å så min flyttberättelse här på bloggen då...

Natti natti & Kraaaaaam!

Inga kommentarer: