måndag 6 augusti 2007

Estoy bien!

Now Watching: Nån dokumentär på 5an


Todas tus frases están muy buenas!

Ja la mig sent igår... halsen va ju öm å tjock som en golfboll.. ja trodde ett tag att d va halsfluss.
Ja började hälla upp mjölk i en gryta för å ta mig varm mjölk me honung i.. det ska ju va bra mot influensor å sånt.. men honungen såg gammal ut så fick kasta den.

...Ville inte gå miste om det ja redan hällt upp,
så ja fixade i ordning gevalia cappuccino me marabou-smaken å så mackor till.

Halsen kändes bättre redan efter nån enstaka timme, å det va sen lättare å lägga mig till sängs.
Klockan blev dessvärre mkt, så kom väl i säng runt 5.40



Idag känns halsen också bra, så va nog mest att det va natt.. då brukar ju allt kännas som mest å så, sägs det ju. När ja tex trodde att ja hade öroninflammation så ringde ja vårdcentral mitt i natten.. men dom sa att ja ska sitta å sova så gott d går, å sen se hur ja känner mig på morgonen. Gör d fortfarande ont å så, då måste ja behandlas, men värk å svullnader å sånt brukar kännas mest på nätter tydligen, så man ska avvakta till möra.

Häh!
Ja tänkte sätta mig framför tvn lite nu... få nått i magen, å sen kanske päsa i badkaret innan ja lägger mig. Tänkte komma i säng i bra tid idag me, eftersom d blev så dumt i natt.

Hasta mañana!

Inga kommentarer: