fredag 2 mars 2018

Trettiofem

Det känns som ett händelserikt år detta och mycket tyder på framgång.
I december fyller jag jämnt. Herregud vart har åren tagit vägen? Men känns ju bra ändå.
Befinner mig förmodligen i mina bästa år. Karriären är på sin topp dessutom.
Familj har jag ju inte bildat ännu. Men killen från min senaste långa relation har ju ett barnbarn.
En liten söt flicka. Lite märkligt att dejta någon med titeln. Farfar .haha!
Ja egna barn har fått vänta mig, men samtidigt är jag säker på att det kommer det också.
Jag har iallafall ingen större stress i livet. Bara nuet känns bra.
.
Att vara månader ifrån den stora siffran 35, får mig att rannsaka livet lite.
Har ju utvecklats enormt när jag faktiskt tänker efter. Men vill aldrig nånsin sluta Växa.
Jag vill bli bättre på relationer av alla slag, bättre på att ta för mig av livet,
bättre på att utvecklas i kompetens. Jag vill se världen och känna att jag någorlunda lever fullt ut.
Det sägs att det enda man ångrar i sitt liv är sådant man av anledning Aldrig gjorde.
Vill känna att jag har något att berätta för Mina barnbarn en vacker dag.
Det blir ett händelserikt år och blir nog bitvis tufft, men jag är säker på att allt sker i syfte.
Tror att allt som sker är i syfte att göra oss bättre inför framtida mål/öden.

Inga kommentarer: