torsdag 18 januari 2018

Hej Våren ★

I fredags offentliggjorde vi vårens turnéplan med Doktor Glas.
Så dessa dagar är det lite mer arbete än normalt, just för att vi ska marknadsföra oss ordentligt.
Här är. min affisch .med de städer vi kommer besöka med Mig som turnéledare.
Ja jag blev ju överöst med beröm under. Sundsvall resan, så jag blev uppgraderad i titel direkt.
Inte alla som går från turnéassistent, till ledare över alla på typ 2 månader ♥
.
.
I helgen väntar jag in ett sms ifrån Thorsten med en personlig hälsning till sina följare,
som jag då sen kommer att publicera på hans officiella sida på facebook.
Han har ju även min inloggning med lösen till min privata fb där han kommer åt sin gillasida,
och kan svara på de pm som inkommer där. Men publicera i flödet är min uppgift.
.
Även om det är skönt att resa runt och bo på hotell, så är turnélivet intensivt.
Men när man jobbar så här mycket vid datorn är det skönt att ge sig ut på vägarna emellanåt.
Arbetet hemma är rätt ensamt. Så det är liksom gemenskapen man söker till slut.
Säkra din biljett redan nu vettja, så ses vi ju i en stad nära dig ♥
♥ Affisch: . Josefina Dernsjö Photography

Inga kommentarer: