fredag 19 januari 2018

Nostalgisk ♥

#TBT
Sitter och funderar på hur jag bäst ska marknadsföra mig själv.
För jag är ju faktiskt inte bara fotograf, som min facebooksida idag sätter främsta fokus på.
Jag är snarare en s.k. Allkonstnär som sysslar med de mesta inom det estetiska.
.
Vilket fick mig att minnas tillbaka på när jag år 2015 var programledare för allsång.
Visst gick det sen som det gick för arrangören, men några artister hade vi ju, tidningarna var där,
och publiken filmade mig med mobil upp i ansiktet som jag vore en kändis ♥
.
.
"Josefina Dernsjö gör ett bra jobb, håller sig till manus och sjunger med säker röst."
.
Ja så skrev. kultursidan.nu .när de recenserade mig som programledare.
Även om det dessvärre blev en flopp pga arrangören, så fick jag utrymme att visa min bredd.
Jag var dessutom väldigt orädd och märkligt nog inte alls nervös inför premiär.
Varken inför publik, att bli granskad av media, eller att faktiskt sjunga framför andra artister.
Jag gjorde något för första gången i mitt liv och fick snarare beröm av alla ♥
.
En sak är säker och det är den att jag Inte ångrar någonting i mitt liv.
Oavsett om det är en relation som inte höll, ett projekt som blev misslyckat eller annat.
Tycker man ska se det som en möjlighet till lärdom och tid att utvecklas.
Det är trots allt utav livets felsteg som vi faktiskt förstår hur vi kan göra om och göra rätt.
Även konflikter har en positiv verkan i slutändan. Vi lär oss kommunikation ju.
Tycker vi ska vara Tacksamma för allt och alla som varit en del av vårt liv.
Det har ju gjort mig erfaren, kunnig, modig, empatisk, ödmjuk och även framgångsrik ♥
.
Intervju i tidningen
Recension av premiären

Inga kommentarer: