fredag 1 december 2017

Värmdö

Varför inte sitta fast med bilen i leran hemma i. Thorsten Flinck's
trädgård utanför huvudstan så här en sen fredagkväll, tänkte jag tydligen. haha!
Men vi fick loss den!! .Tur man kan skoja och skratta åt det ♥
.
#Aftonbladet  . . . . . . . .. . . .. . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . .. . . . . 
.
Passar även på att beundra vår vackra huvudstad medan jag ändå är här.
För visst blev det en tur till Stockholm idag trots allt, efter att jag först fått sova ut.
Mats har fått sina grejer, Thorsten likaså. I övrigt trevligt att hälsa på.
Är så tacksam för alla nya människor jag introduceras med.
Dom är kreativa, glada, lättsamma och verkar vara fina människor allihop.
.
Strax dags att resa hemåt och då det återhämtning som gäller.
Räknat ut att jag med hemresan kommer ha kört uppåt 140 mil på tre dagar.
Men jag tänkte ge mig lite tid till adventsmys och även lite pynt hemma också såklart.
Riktigt skönt att ha fri tillgång till bilen, måste jag erkänna ♥

Inga kommentarer: