söndag 3 december 2017

Första Advent ★

Supermånen lyser full och stark över oss medan första ljuset idag skulle tändas.
Tänk att vi trätt in i december månad. Tänk att advent är kommen ♥
.
.
Ingen snö i år heller, men julmarknad, tomten, julsånger och glögg.
Barnpyssel och pynt likaså. Bär ändå på en känsla av att det var mycket bättre förr.
Blev även en shoppingsväng på stan i de mer vanliga butikerna.
.
.
Vår mysiga stad är dekorerad med belysning och stora ljusstaken tändes på taket.
På stan såg jag en snygg kappa men den kändes på gränsen för liten.
Blev iallafall ett par gråa kostymbyxor och en redig brun känga med innerfoder.
Svart har jag redan mycket utav, så kul att variera garderoben lite.
.
.
Mina adventsstjärnor hemma lyser nu äntligen upp mina fönster.
Första lussekatten är härmed intagen och min flaska med julglögg är ikväll öppnad.
Nu var det skönt att efter en intensiv vecka, bara koppla av i soffan ♥

Inga kommentarer: