lördag 11 november 2017

Hej Skövde!

Vaknade upp ute hos mamma och gjorde mig redo för Skövde.
När dom checkat ut ifrån hotellet i Lidköping så kom dom och hämtade mig på vägen.
Väl framme var det dags att rigga, repa och sen checka in på nytt hotell.
Här går det i ett och så är det på turné, men vi mår bra! 
.
.
Sen hade vi lite tid över att ta igen oss lite inför kvällens konsert.
Jag och Thorsten tog oss en tur på stan och sen var det dags att få mat i magen.
Thaimat beställdes till hotellet och jag hängde med Th för att äta.
Blir ju så när jag inte har något eget rum där, eftersom jag bor hos mamma.
Th överraskade mig även med en kalender som personlig gåva.
.
Jag har fått fullt ansvar för Thorsten de senaste dagarna.
Är ju medproducent och assistent till Flinck. Jag ser till att allt är under kontroll.
Packning som ska med vad gäller smink, scenkläder och liknande,
har koll på tider och koll på när han ska på scen, samt eskortera genom publik.
Det gör ju att man blir tighta och trygga i varann. Bygger upp tillit.
Ikväll kör vi igen och då är Thomas G:son i publiken!

Inga kommentarer: