fredag 10 november 2017

Kreativa klubben ★

När man efter föreställningen i Borås glömmer rocken med hotellnyckeln,
så får man väl göra "inbrott" till sitt egna rumsfönster då 😄😉
Tur att Th lämnat fönstret öppet och nyckeln hämtades direkt på morgonen.
Så detta var inte så konstigt som det kanske låter, ska förtydligas.
.
.
Även denna natten innebar lite för få timmars sömn,
men så är det när man kommer hem sent ifrån teatrarna och sen ska upp tidigt
för att checka ut på hotellet och sen resa vidare till nästa stad.
Lyxigt med frulle på hotell innan man reser vidare mot min hemstad.
Sen hjälpte jag Thorsten att packa sina alla saker, för att snart kunna lasta i bilen.
Tack Borås! Det var verkligen bra publik samt stående ovationer!
.
.
Fredagen i min hemstad blev också succé, dessutom bättre!
Det var inte bara slutsålt, utan verkligen skapades magi på scenen i Lidköping.
Fantastisk kväll som både Thorsten och Mats tyckte var roligast
av alla städer vi hittills besökt och det är så klart extra kul för mig att höra ♥
Recensenten höll med och gav dessa fina rader. - Läs här!
Mormor och morfar satt längst fram i publiken och efter konserten
så presenterade jag Thorsten som då tog händerna på mormor och hälsade så ömt.
Han hoppades att kvällen varit till belåtenhet och det var det verkligen.
Både mormor och morfar var sååå nöjda och trodde inte att Thorsten var så HÄR Bra.
Sen sa de till mig att det är SÅ stolta över mig. Ord som berör mig ♥
.
.
Efter konserten samlades vi på hotellet i det stora lyxiga rummet.
Istället för att försöka komma i säng inför nästa dag, valde vi att unna oss denna stund.
Micke beställde upp ett gäng öl och vi satt och pratade några timmar.
En lugn skön nivå med lite spotify, prat och gott sällskap. Det behövs efter jobb.
Under vårt besök här på min hemmaplan så bor jag hemma hos mamma.
Men Stadt är ett fantastiskt hotell med riktigt fina lyxiga rum!
.
Jag har givetvis låtit mamma varit med mig och oss i princip hela dagen.
Inte varje dag man har mamma med sig på jobbet, men riktigt kul att dela dessa stunder.
Vi är ett så himla bra team med rätt folk och det märkte mamma direkt.
Hon kom också snabbt in i gänget. Ja vi har det gott här!

Inga kommentarer: