lördag 2 september 2017

Livsnjutare ♥

- Tidigare inlägg
.
Tänk att det idag redan är ett år sen jag reste iväg med min syster.
Vi lämnade ett kallt och blött Sverige för att inta solen på Cypern och Medelhavet.
Vi inledde en resa som kom att bli fina minnen för livet ♥
.
.
Resan gav verkligen ett upplyft och en påminnelse om vad livet är ♥
Under min relation hade jag möjlighet att följa med honom på jobb till Magaluf.
Men vad ska jag göra på en party-ö känd för att supa och ligga runt?
Jag hindrade aldrig att åka dit utan mig. Däremot reser jag ju hellre till upplevelser.
Att vi har en hel värld att utforska blev jag påmind om på Cypern.
.
Men mer minnen lär det bli framöver och nästa resa planeras.
Den. weekend jag fick i julklapp .kommer att utökas och bli ett riktigt äventyr.
Vi pratar tågresa mellan två länder och möjligen hyra av lägenhet.
Vi pratar solsken och utsikt över fantastiska vyer som bara livsnjutare uppskattar.
Förra månaden växlade jag över en sparad summa till rätt valuta.
Resan sker inte år, men definitiv en morot inför nästa ♥

Inga kommentarer: